Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πελάτης

Profi System

Χρονιά

2025

Κλάδος

Power quality & protection

About the Client

Η Profi (Pro-Fi System) είναι ελληνική εταιρία με έδρα την Αθήνα (Περιστέρι) που ειδικεύεται στην ποιότητα ισχύος και την προστασία ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων. Αποτελεί επιχειρηματική μονάδα της PROFIT Consultancy & Equipment και συνδυάζει τεχνογνωσία με εξοπλισμό που κατασκευάζει η ίδια ή παραγγέλνει σε δικές της προδιαγραφές. Παρέχει λύσεις για κατοικίες έως βαριά βιομηχανία και αεροδρόμια, με έργα όπως εγκαταστάσεις ενεργητικών φίλτρων αρμονικών, αντικεραυνική προστασία, σταθεροποιητές τάσης και γεννήτριες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Challenge

Στόχος μας ήταν να επανατοποθετήσουμε την Profi ως τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην ποιότητα ισχύος, με σύγχρονη εικόνα και σαφές μήνυμα. Με την έναρξη της συνεργασίας θέσαμε ως προτεραιότητες: ανανέωση της οπτικής ταυτότητας (brand refresh & logo redesign) για συνέπεια σε όλα τα touchpoints, αναβάθμιση του ψηφιακού αποτυπώματος μέσω νέου website με καθαρή αρχιτεκτονική περιεχομένου και lead funnels, και στοχευμένες καμπάνιες για αύξηση αναγνωρισιμότητας, ποιοτικών leads και μετρήσιμων αποτελεσμάτων σε όλα τα βασικά κανά

Visual Identity Refresh

Logo Redesign

Το παλιό λογότυπο με τον κεραυνό σε μαύρο κύκλο και το “Pro.Fi system” ήταν σύνθετο, φορτωμένο (τελείες, tagline, ™) και με αισθητική που δεν κλιμακωνόταν καλά. Το νέο σήμα λειτουργεί καλύτερα σε πολλά επίπεδα: ενσωματώνει ένα ημιοτονοειδές κύμα ρεύματος, χρησιμοποιεί μια στιβαρή extended τυπογραφία, αφαιρεί τα περιττά στοιχεία και ενισχύει την αντίθεση κόκκινου/σκούρου για καλύτερη ανάγνωσιμότητα. Έτσι, το brand περνά από μια παρωχημένη και περίπλοκη εκδοχή σε μια σύγχρονη, τεχνική και premium, με σαφέστερη σύνδεση στο power quality.

Χρωματική Παλέτα

Συγκεκριμένα, τόσο για τη ανανέωση της οπτικής ταυτότητας, όσο και για την μετέπειτα εφαρμογή της στα δημιουργικά, διαμορφώθηκε μια παλέτα χρωμάτων με κύριο το κόκκινο που έπρεπε να διατηρηθεί, το οποίο συμπληρώνεται με ένα μπλε σκούρο. Δευτερεύοντα χρώματα χρησιμοποιούνται ένα ανοιχτό μπλε και ένα ανοιχτό γκρί

Κόκκινο: ενέργεια, αποφασιστικότητα και επιτακτικότητα—ταιριάζει με power quality, προστασία και άμεση δράση.

Μπλε σκούρο: αξιοπιστία, τεχνογνωσία και ασφάλεια—αντανακλά engineering, σταθερότητα και εμπιστοσύνη.

Ο συνδυασμός: υψηλή αντίθεση για σαφήνεια και ιεράρχηση, με ισορροπία ανάμεσα σε δυναμισμό (κόκκινο) και κύρος (μπλε).

Website Design

Στο νέο site, η οπτική ταυτότητα εφαρμόζεται με συνεπή χρήση της χρωματικής παλέτας για καθαρή ιεράρχηση, με το νέο λογότυπο/σήμα κύματος να λειτουργεί ως ισχυρό σημείο αναφοράς στα headers, τα call-to-actions, καθώς και σε άλλα γραφιστικά στοιχεία του site. Η τυπογραφία Manrope εξασφαλίζει ευαναγνωσία σε μεγάλα σώματα κειμένου, ενώ οι εκτεταμένοι, bold τίτλοι δίνουν τεχνικό κύρος στις σελίδες προϊόντων. Η αρχιτεκτονική περιεχομένου οργανώνει λύσεις και κατηγορίες (αρμονικές, σταθεροποίηση τάσης, UPS κ.λπ.) σε κάρτες με σαφή CTAs, τεχνική φωτογραφία/διαγράμματα και επαναλαμβανόμενα μοτίβα διάταξης, διασφαλίζοντας ενιαία εμπειρία από την αρχική σελίδα έως τα case studies και το blog.

Performance marketing

Δουλεύτηκε ενιαία, αναγνωρίσιμη ταυτότητα με καθαρή ιεράρχηση: χρησιμοποιήθηκε παντού η γραμματοσειρά Manrope και διατηρήθηκε σταθερό το CTA «ΔΩΡΕΑΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ». Ο συνδυασμός κόκκινου–μπλε ρυθμίστηκε ώστε το κόκκινο να κατευθύνει τίτλους/CTAs και το μπλε να επικοινωνεί κύρος, ενώ παντού διατηρήθηκε το κυματοειδές μοτίβο του λογοτύπου. Εναλλάχθηκαν φωτογραφίες προϊόντων με contextual φωτογραφίες, τοποθετήθηκαν ξεκάθαρα bullets για τα value props και προστέθηκε σήμανση «since 1999» για ενίσχυση της αξιοπιστίας.

Visit the website

Έχεις κάποιο project στο μυαλό σου;

Let's talk!

Newsletter

Λάβετε δωρεάν συμβουλές  μάρκετινγκ κάθε εβδομάδα!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την εγγραφή!<br>Ελέγξτε το email σας για το πρώτο μας μήνυμα.