
Marketing Strategy
Πως να Μετατρέψεις Αγνώστους σε Πελάτες με Digital Funnel
Το "Customer Acquisition Funnel" στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, είναι η διαδικασία μέσω της οποίας προσελκύουμε ενδιαφερόμενους, τους μετατρέπουμε σε leads, διαχειριζόμαστε την επικοινωνία μαζί τους και τελικά τους οδηγούμε στην αγορά της υπηρεσίας μας μέσω σωστής μεθοδολογίας πωλήσεων.

Marketing Strategy
Meta Ads vs. Google Ads | Τι να επιλέξετε για το 2025
Το ψηφιακό μάρκετινγκ εξελίσσεται διαρκώς και η ερώτηση «Πού πρέπει να επενδύσω το διαφημιστικό μου budget;» είναι πιο σημαντική από ποτέ. Οι δύο κυρίαρχες πλατφόρμες για τη συντριπτική πλειονότητα των διαφημιζόμενων παραμένουν τα Meta Ads (Facebook & Instagram) και τα Google Ads.

Google Ads
Πως να βγείτε πρώτοι στα αποτελέσματα των Google Search Ads
Η πρώτη θέση στα Google Search Ads προσφέρει τεράστια πλεονεκτήματα σε κάθε επιχείρηση. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων έχουν μεγαλύτερη ορατότητα, υψηλότερο ποσοστό κλικ (CTR) και συχνά αποφέρουν περισσότερους πελάτες σε χαμηλότερο κόστος.

Marketing Strategy
Τι Creatives πρέπει να χρησιμοποιήσετε στις διαφημίσεις σας
Το διαφημιστικό δημιουργικό (creative) είναι το πιο σημαντικό στοιχείο μιας επιτυχημένης καμπάνιας. Όσο καλά και αν είναι ρυθμισμένη η στόχευση, αν το περιεχόμενο της διαφήμισης δεν τραβάει την προσοχή και δεν επικοινωνεί το σωστό μήνυμα, η απόδοση θα είναι χαμηλή.