Μετάβαση στο περιεχόμενο
Marketing Strategy

Πως να Μετατρέψεις Αγνώστους σε Πελάτες με Digital Funnel

5.6.25

Εισαγωγή

Το "Customer Acquisition Funnel" στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών ή B2B προϊόντων, είναι η διαδικασία μέσω της οποίας προσελκύουμε ενδιαφερόμενους, τους μετατρέπουμε σε leads, διαχειριζόμαστε την επικοινωνία μαζί τους και τελικά τους οδηγούμε στην αγορά της υπηρεσίας ή των προϊόντων μας μέσω σωστής μεθοδολογίας πωλήσεων.

Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι όλη αυτή η διαδικασία αφορά τις επιχειρήσεις που θέλουν να μετατρέψουν κρύο κοινό, δηλαδή ανθρώπους που δεν τους γνωρίζουν, σε πελάτες.

Παίρνουμε τον χρόνο να το επισημάνουμε, καθώς πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις βασίζονται αποκλειστικά σε συστάσεις και γνωριμίες, γεγονός που κάνει τα leads που δέχονται καθημερινά ζεστά και πολλές φορές εντελώς έτοιμα να αγοράσουν.

Όταν έρχεται η ώρα όμως για πραγματική ανάπτυξη, η μετατροπή του κρύου κοινού σε πελάτες είναι κομβική και ακριβώς αυτό θα καλύψουμε σε αυτό το άρθρο.

Τα 3 Στάδια του "Customer Acquisition Funnel" για επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών

Για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, ένα πρακτικό μοντέλο Customer Acquisition Funnel περιλαμβάνει τρία βασικά στάδια:

  1. Δημιουργία Leads
  2. Διαχείριση & Nurturing των Leads
  3. Δομημένη Μεθοδολογία Πωλήσεων

Ας αναλύσουμε κάθε στάδιο ξεχωριστά.

1. Δημιουργία Leads μέσω Digital Ads

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την εύρεση υποψήφιων πελατών. Σήμερα θα αναφερθούμε στα Digital Ads, και πιο συγκεκριμένα στις διαφημίσεις σε Social Media και Google, οι οποίες είναι ο πιο διαδεδομένος τρόπος Lead Generation.

Οι διαφημίσεις στα Social Media, όπως τα Meta Ads (Facebook/Instagram), είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιείται για να κινητοποιήσει το κοινό, δημιουργώντας ενδιαφέρον. Αντίθετα, τα Google Ads βασίζονται στην ήδη υπάρχουσα πρόθεση και έχουν απλά στόχο να μετατρέψουν το κοινό που αναζητά σε πελάτη.

(Περισσότερες πληροφορίες για τις διαφορές Google Ads και Meta Ads σε αυτό το άρθρο: "Meta Ads vs. Google Ads - Τι να επιλέξετε για το 2025")

Χρησιμοποιώντας λοιπόν διαφημίσεις σε Social Media και Google, πρέπει να έχουμε μια πολύ καλή κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθυνόμαστε.

Τα 5 Awareness Levels που διαχωρίζουν το κοινό:

Υπάρχουν 5 βασικά στάδια που διαχωρίζουν το κοινό, ή όπως λέμε στον κόσμο του Marketing, 5 Awareness Levels στα οποία μπορούμε να απευθυνθούμε:

  • Most Aware: Εκείνοι που γνωρίζουν την επιχείρησή σας και ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.
  • Product Aware: Εκείνοι που γνωρίζουν ότι χρειάζονται τις υπηρεσίες σας, αλλά δεν γνωρίζουν εσάς ή δεν σας εμπιστεύονται ακόμα.
  • Solution Aware: Εκείνοι που γνωρίζουν ότι οι υπηρεσίες σας είναι μια πιθανή λύση για τις ανάγκες τους, αλλά δεν έχουν κατασταλάξει αν είναι η καλύτερη επιλογή.
  • Problem Aware: Εκείνοι που γνωρίζουν ότι έχουν ένα πρόβλημα αλλά δεν ξέρουν ότι οι υπηρεσίες σας μπορεί να είναι η λύση.
  • Unaware: Εκείνοι που δεν γνωρίζουν ακόμα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, του οποίου η λύση θα έκανε τη ζωή τους καλύτερη και εσείς μπορείτε να είστε αυτή η λύση.

Σε ποιο κοινό πρέπει να απευθυνθείτε:

Τα Google Ads απευθύνονται αποκλειστικά στα πρώτα 3 στάδια, καθώς αυτά τα άτομα αναζητούν ενεργά λύσεις. Από την άλλη, στα Social Media μπορούμε να στοχεύσουμε και στα 5 στάδια, αλλά για τις περισσότερες επιχειρήσεις, τα στάδια 1-3 είναι η καλύτερη επιλογή.

Όσο κατεβαίνουμε στα στάδια, τόσο μεγαλύτερο είναι το διαθέσιμο κοινό, αλλά αντίστοιχα είναι και δυσκολότερο να το προσεγγίσουμε.

Το συνηθισμένο πρόβλημα των επιχειρήσεων στο στάδιο της μετατροπής:

Οι περισσότερες επιχειρήσεις στις μέρες μας χρησιμοποιούν μόνο διαφημίσεις που απευθύνονται στα στάδια 1 και 2.

Όσον αφορά τις διαφημίσεις στα Social Media, αυτό συνήθως έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν αρχικά θετικά αποτελέσματα, καθώς προσελκύουν τα leads που ήταν ήδη ζεστά για την υπηρεσία που προσφέρουν. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιτύχουν και τις ανάλογες πωλήσεις, γιατί απαιτούνται και τα υπόλοιπα βήματα που θα δούμε στη συνέχεια του άρθρου.

Καθώς περνάει ο καιρός, η απόδοση των διαφημίσεων μειώνεται σταδιακά όσον αφορά την παραγωγή νέων leads. Αυτό συμβαίνει γιατί το διαθέσιμο ζεστό κοινό εξαντλείται σταδιακά. Μόλις οι περισσότεροι άνθρωποι που ανήκουν στο στάδιο 1 έχουν ήδη γίνει leads, τότε προκύπτει το βασικό πρόβλημα με το κοινό του σταδίου 2, το οποίο συνοψίζεται απλά στην εξής ερώτηση:

"Γιατί να επιλέξω εσάς;"

Όσον αφορά τα Google Ads, το ίδιο φαινόμενο επαναλαμβάνεται. Η διαφορά είναι ότι τα leads από το κοινό του σταδίου 1 δεν έρχονται όλα μαζεμένα στην αρχή, όπως συμβαίνει στα Social Media Ads, αλλά εμφανίζονται σταδιακά, καθώς οι χρήστες επιλέγουν να κάνουν αναζήτηση.

Ας δούμε το Concept άλλη μια φορά:

Όταν μια επιχείρηση ξεκινάει διαφημίσεις στη Meta, το πρώτο κοινό που θα δει αυτές τις διαφημίσεις είναι το πιο ζεστό. Πρόκειται για άτομα που:

  • Ακολουθούν την επιχείρηση στα social media
  • Έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα
  • Έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρηση στο παρελθόν

Αυτό το κοινό σύντομα εξαντλείται, και οι επόμενοι που θα δουν τις διαφημίσεις είναι άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με παρόμοιες διαφημίσεις ή έχουν δείξει ενδιαφέρον για υπηρεσίες σαν τη δική σας.

(Η Meta γνωρίζει αυτές τις πληροφορίες από δεκάδες χιλιάδες πηγές δεδομένων που διαθέτει.)

Αυτό το κοινό βομβαρδίζεται καθημερινά από παρόμοιες διαφημίσεις, ανάλογα με το επίπεδο ανταγωνισμού. Έτσι, όταν βλέπει τη δική σας διαφήμιση, πρέπει να έχει έναν λόγο για να σας επιλέξει.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένας χρήστης μπορεί να συμπληρώσει απλά τα στοιχεία του και να γίνει lead. Όμως, αν δεν βρει έναν σαφή λόγο να επιλέξει εσάς, το πιθανότερο είναι ότι απλά θα σπαταλήσει τον χρόνο σας, χωρίς να προχωρήσει ποτέ σε αγορά.

Πως μπορούμε να ξεπεράσουμε το πρόβλημα στο στάδιο 2 κάνοντας τις διαφημίσεις αποδοτικές:

Υπάρχουν 2 τρόποι για να ξεπεράσουμε αυτό το εμπόδιο.

Superior Offer - Δημιουργία Ανώτερης Προσφοράς:
Ο πρώτος τρόπος είναι να έχουμε μια πραγματικά ανώτερη προσφορά από τον ανταγωνισμό.

Αυτό συνήθως σημαίνει:

  1. Να είμαστε πιο οικονομικοί, χωρίς να θυσιάζουμε την ποιότητα (αν δεν είστε η Walmart, αυτή δεν είναι η καλύτερη στρατηγική).
  2. Να μπορούμε να προσφέρουμε πολύ μεγαλύτερη αξία, κάτι που είναι σαφώς προτιμότερο από τη μείωση της τιμής.

Στην πραγματικότητα, σπάνια βλέπουμε εταιρείες με ουσιαστικές διαφοροποιήσεις στην προσφορά τους, οι οποίες να δημιουργούν πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ένα εξαιρετικό βιβλίο για αυτό το θέμα είναι το "Blue Ocean Strategy" των W. Chan Kim και Renée Mauborgne.

Branding - Εταιρική Ταυτότητα:
Ο δεύτερος τρόπος είναι να κάνουμε το κοινό να θέλει να επιλέξει την επιχείρησή μας, επειδή αισθάνεται ότι αυτό που προσφέρουμε είναι καλύτερο.
Αυτό μπορεί να συμβεί όταν το κοινό:

  • Αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα τις αξίες μας μέσα από την επικοινωνία μας.
  • Νιώθει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απέναντί μας.
  • Συνδέεται καλύτερα με τον τρόπο που επικοινωνούμε.
  • Μας γνωρίζει και μας συμπαθεί περισσότερο από τον ανταγωνισμό.

Με λίγα λόγια, εδώ χρειαζόμαστε τη δύναμη του Brand για να ξεχωρίσουμε.

Για να χτίσουμε ένα ισχυρό Brand, απαιτείται ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο:

  • Ενισχύει την αντίληψη του κοινού για την επιχείρησή μας.
  • Συνδέει το Brand μας με τα αποτελέσματα που προσφέρει η υπηρεσία μας.
  • Επικοινωνεί ξεκάθαρα τα USP’s (Unique Selling Proposition).
  • Προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες με εύκολο στην κατανάλωση τρόπο.

Το περιεχόμενο αυτό που μπορεί να είναι σε μορφή video, άρθρων ή στατικών δημοσιεύσεων & infographics.

Τα μέγιστα αποτελέσματα επιτυγχάνονται όταν συνδυάσουμε και τους δύο τρόπους.

Τα στάδια 3, 4 και 5

Όσον αφορά το κοινό της κατηγορίας 3, η λύση επιστρέφει ξανά στο branding και στη σωστή εκπαίδευση, μέσω περιεχομένου υψηλής αξίας. Αν κάποιος δεν είναι σίγουρος αν πρέπει να επιλέξει μια υπηρεσία, αλλά μέσα από το περιεχόμενό σας αντιληφθεί ότι είναι η καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες του, τότε οι πιθανότητες να μην σας επιλέξει μειώνονται σημαντικά.

Για το κοινό της κατηγορίας 4 και 5, υπάρχει αναμφίβολα μεγάλη δυναμική, όμως η προσέγγισή του απαιτεί ένα ισχυρό διαφημιστικό budget, ανάλογο με τον κλάδο της επιχείρησης. Αυτό συμβαίνει διότι το χρονικό διάστημα από την πρώτη έκθεση του κοινού στο περιεχόμενό σας μέχρι την τελική απόφαση αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με τα κοινά των κατηγοριών 1 έως 3. Επομένως, είναι απαραίτητο να υπάρχει η απαραίτητη ρευστότητα ώστε να διατηρηθεί η επικοινωνία και η εκπαίδευση του κοινού, χωρίς να απαιτείται άμεση επιστροφή της επένδυσης.

Συμπέρασμα διαδικασίας Lead Generation μέσω Social Media και Google Ads

Για να είναι αποτελεσματικές οι διαφημίσεις και να εξασφαλίσουν μια σταθερή ροή leads, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε ακριβώς σε ποιο κοινό απευθυνόμαστε, ώστε να προσαρμόσουμε κατάλληλα το διαφημιστικό μήνυμα και το περιεχόμενο που δημιουργούμε.

Επιπλέον, η ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης παίζει καθοριστικό ρόλο. Ένα ισχυρό brand συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης και στη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα, η προσφορά πρέπει να είναι τουλάχιστον ανταγωνιστική, αν όχι ανώτερη, σε σχέση με τις εναλλακτικές επιλογές που υπάρχουν στην αγορά.

Πριν προχωρήσουμε στο επόμενο στάδιο που είναι η διαχείριση των leads, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τα leads θα πρέπει να περνούν από μια διαδικασία αξιολόγησης τη στιγμή που υποβάλλουν τα στοιχεία τους.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω σύντομων ερωτηματολογίων, τα οποία θα βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου από μη ποιοτικά leads, ενώ παράλληλα θα εκπαιδεύσουν τους διαφημιστικούς αλγορίθμους με ποιοτικότερα δεδομένα, βελτιώνοντας έτσι τη συνολική απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας.

2. Διαχείριση & Nurturing των Leads

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών είναι ότι σταματούν μετά την απόκτηση του lead. Όμως, αν δεν υπάρχει σωστή διαχείριση και nurturing, τα περισσότερα leads δεν μετατρέπονται ποτέ σε πελάτες.

Τι είναι το Lead Nurturing και γιατί είναι κρίσιμο;

Το Lead Nurturing είναι η διαδικασία με την οποία μια επιχείρηση παραμένει σε επαφή με τα leads μέσω στρατηγικών follow-up, προσφέροντας συνεχή αξία μέχρι να είναι έτοιμα να αγοράσουν.

Στις μέρες μας η διαδικασία αυτή έχει αυτοματοποιηθεί μέχρι ένα σημείο με την χρήση αυτοματοποιημένων μηνυμάτων μέσω SMS, Email ή WhatsApp τα οποία έχουν σκοπό να κρατούν την επιχείρηση πρώτη στο μυαλό των πελατών, αυξάνοντας τις πιθανότητες να είναι θετικοί όταν θα γίνει η πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία.

Στην πραγματικότητα η διαδικασία αυτή έχει ως σκοπό να αυξήσει το ποσοστό μετατροπής των Leads σε κλεισμένα ραντεβού πώλησης ή σε επιχειρήσεις που δεν έχουν ραντεβού, να αυξήσει την ετοιμότητα και δεκτικότητα των leads όταν θα γίνει η επικοινωνία για την πώληση.

Το φαινόμενο των Unqualified Leads:

Ένα πολύ συχνό φαινόμενο που συμβαίνει με τις περισσότερες επιχειρήσεις είναι να καλούν τα leads 1 ή 2 φορές και αν δεν απαντήσουν να "βαφτίζουν" το lead ως unqualified και να κατηγορούν το marketing ότι δεν φέρνει ποιοτικά leads.

Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι τα leads είναι πραγματικοί άνθρωποι, με δουλειές, οικογένεια και ενδιαφέροντα. Μπορεί να μην μπορούν να μιλήσουν την ώρα που τους καλείτε και μετά να μην καλέσουν πίσω, είτε επειδή το ξέχασαν, είτε επειδή δεν γνωρίζουν τον αριθμό.

Παρότι το Lead nurturing είναι λύση για αυτό το φαινόμενο πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι η τηλεφωνική επικοινωνία είναι απαραίτητη και οι ομάδες πωλήσεων θα πρέπει να καλούν τα leads το συντομότερο (ιδανικά εντός 5 λεπτών από την εκδήλωση του ενδιαφέροντος) και αν δεν το σηκώνουν να καλούν 2-3 φορές ανά μέρα σε διαφορετικές ώρες για τουλάχιστον 4-5 μέρες.

Συμπέρασμα Lead Nurturing:

Το Lead Nurturing είναι μια διαδικασία που ειδικά στην Ελλάδα ελάχιστες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν σωστά. Θέλει σωστή στρατιγική, πλούσιο περιεχόμενο που δίνει αξία στα leads και συνεχής βελτιστοποίηση μέσω δοκιμών που θα δείξουν τι έχει μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό.

Όλη αυτή η διαδικασία μπορεί πραγματικά να εκτοξεύσει την ποσότητα κλεισμένων ραντεβού ή ευκαιριών πωλήσεων μιας επιχείρησης.

Τώρα που καλύψαμε πως δημιουργούμε leads, αλλά και πως τα διαχειριζόμαστε, ήρθε η ώρα για την διαδικασία της πώλησης στην οποία κρίνεται αν τελικά όλη αυτή η προσπάθεια θα μεταφραστεί σε χρήματα για την επιχείρηση.

3. Μεθοδολογία Πωλήσεων & Κλείσιμο Πελατών

Το τελευταίο βήμα είναι η σωστή μεθοδολογία πωλήσεων, η οποία καθορίζει πόσα από τα ραντεβού ή τις ευκαιρίες πωλήσεων θα γίνουν πελάτες.

Η μεθοδολογία πωλήσεων της κάθε επιχείρησης θα πρέπει να είναι δομημένη σωστά και να βελτιστοποιείτε συνεχώς ανάλογα με το θετικό και το αρνητικό feedback των πελατών.

Κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη διαφορετική προσέγγιση για να δει τα μέγιστα αποτελέσματα. Όλες όμως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν με συγκεκριμένη μεθοδολογία, η οποία θα είναι γνωστή σε όλη την ομάδα και θα ακολουθείτε πιστά.

Τι πρέπει να έχει η μεθοδολογία αυτή:

Βήμα 1: Σύνδεση με τον πελάτη:

Αν ο υποψήφιος πελάτης νιώθει από το πρώτο δευτερόλεπτο ότι θέλουμε να του πουλήσουμε κάτι τότε γίνεται αμυντικός και αυτό είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να γίνει.

Ο πωλητής θα πρέπει να προσπαθεί να βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη να πάρει την σωστή απόφαση, ακούγοντας προσεκτικά τις ανάγκες του, κάνοντας στοχευμένες ερωτήσεις και δίνοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Αν ο υποψήφιος πελάτης αισθάνεται ότι δείχνετε πραγματικό ενδιαφέρον ένα μεγάλο μέρος τις δουλειάς έχει ήδη γίνει.

Βήμα 2: Πρόβλεψη Πιθανών Προβληματισμών

Ο περισσότερος κόσμος στον κόσμο των πωλήσεων λέει ότι ο καλός πωλητής φαίνεται στον τρόπο που διαχειρίζεται τις ενστάσεις. Παρότι αυτό είναι ένα σπουδαίο skill, οι καλύτεροι πωλητές στην πραγματικότητα προλαβαίνουν τις ενστάσεις πριν καν εμφανιστούν.

Ειδικά μετά από αρκετές επαναλήψεις της διαδικασίας πώλησης θα φτάσουμε στο συμπέρασμα ότι οι λόγοι που κάνουν εκείνους που τελικά δεν αγόρασαν να κάνουν πίσω δεν είναι πολλοί. Στην πραγματικότητά θα είναι 2 με 3, που απλά θα παρουσιάζονται με διαφορετικό τρόπο από τον κάθε υποψήφιο.

Για να καταφέρουμε λοιπόν να ανατρέψουμε αυτές τις σκέψεις, η καλύτερη επιλογή είναι να θίξουμε οι ίδιοι τα θέματα αυτά και να παρουσιάσουμε στον υποψήφιο πελάτη τους λόγους που δεν αποτελούν πραγματικό πρόβλημα.

Βήμα 3: Δημιουργία Αίσθησης Επείγοντος

Η διαδικασία της πώλησης θα πρέπει να δημιουργεί στον υποψήφιο πελάτη το συναίσθημα ότι πρέπει να προχωρήσει άμεσα. Αυτό γίνεται είτε επειδή ο ίδιο βλέπει την αξία και θέλει άμεσα να επωφεληθεί τα οφέλη της υπηρεσίας, είτε επειδή υπάρχει κάποιος εξωτερικός παράγοντας που τον κάνει να νιώθει φόβο ότι μπορεί να χάσει κάποια ευκαιρία. Ο εξωτερικός αυτός παράγοντας συνήθως είναι κάποια προσφορά που τρέχει ή περιορισμένη διαθεσιμότητα. Σε γενικές γραμμές οι άνθρωποι είναι αναβλητικοί, αν δεν δουν κάποιο πραγματικό λόγο να αγοράσουν σήμερα θα το αφήσουν για άλλη μέρα και μετά δεν θα το κάνουν ποτέ.

Βήμα 4: Κλείσιμο Πώλησης

Αν και μοιάζει παράλογο, είναι πάρα πολύ συνηθισμένο πολλοί πωλητές να μην ζητάνε καν από τον πελάτη να προχωρήσει με την αγορά. Αυτό το βήμα θεωρείται δεδομένο ή ότι γίνεται από μόνο του. Γιγάντιο λάθος.

Πάντα μα πάντα ζητάμε από τον πελάτη να προχωρήσει με την αγορά σήμερα. Σε αυτό το σημείο είναι που ειδικά αν δεν έχουν γίνει σωστά τα 3 πρώτα βήματα θα πρέπει να υπάρχει τεχνική διαχείρισης αντιρρήσεων. Όπως και να έχει ο στόχος θα πρέπει να είναι ο υποψήφιος να πάρει μια απόφαση, είτε θετική είτε αρνητική. Όλες οι δικαιολογίες του τύπου "θα το σκεφτώ και θα σας πω" , "πρέπει να ρωτήσω την γυναίκα/ τον άντρα μου" και άλλα τέτοια, θα πρέπει να γίνονται διαχείριση και να φτάνει ο πωλητής στον πραγματικό λόγο που ο υποψήφιος δεν είναι έτοιμος να αγοράσει. Με αυτό τον τρόπο είτε το λύνει και κερδίζει την πώληση, είτε μαθαίνει και είναι καλύτερος την επόμενη φορά.

Σύνοψη μεθοδολογίας πωλήσεων:

Όταν υπάρχει συγκεκριμένη μεθοδολογία που συμπεριλαμβάνει όλα όσα είπαμε, πρέπει να αρχίσει η συνεχής καταγραφή των αποτελεσμάτων και η παρακολούθηση των σημείων στα οποία χάνονται οι περισσότερες πωλήσεις.

Όσο μαζεύουμε τα δεδομένα αυτά θα πρέπει να εντοπίζουμε τα σημεία που υστερεί η διαδικασία και να κάνουμε αλλαγές ώστε να βελτιώνουμε το ποσοστό κλεισίματος.

Αυτό πρέπει να συμβαίνει συνεχώς μέχρι να πλησιάσουμε το σημείο όπου η διαδικασία είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτική και λειτουργική με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα και το θέμα πλέον είναι καθαρά η εκπαίδευση νέων πωλητών και αύξηση των leads.

Συμπέρασμα: Ένα Ολοκληρωμένο Customer Acquisition Funnel σε Δράση

Στο άρθρο αυτό καλύψαμε πολλά, αλλά αν φτάσατε μέχρι το τέλος και αφομοιώσατε τα όσα αναφέρθηκαν είστε ήδη σε πολύ καλό δρόμο.

Μια ολοκληρωμένη σύνοψη:

Βήμα 1: Δημιουργία Leads μέσω Digital Ads

  • 5 κατηγορίες κοινού
  • Πως να λύσουμε το πρόβλημα της κατηγορίας 2 & 3
  • Πότε να εξετάσουμε τις κατηγορίες 4 & 5

Βήμα 2: Lead Nurturing & Διαχείριση των Ενδιαφερόμενων

  • Χρήση αυτοματοποιημένων συστημάτων επικοινωνίας (SMS, Email, WhatsApp)
  • Ταχύτητα & Επιμονή στην τηλεφωνική επικοινωνία

Βήμα 3: Μεθοδολογία Πωλήσεων για Κλείσιμο Πελατών

  • Δημιουργία δομημένου Script
  • Συνεχής βελτιστοποίηση και εκπαίδευση νέων πωλητών.

Ένα σωστά δομημένο Customer Acquisition Funnel μπορεί να μετατρέψει ένα υψηλό ποσοστό των leads σε πελάτες και να μειώσει το κόστος απόκτησης νέων πελατών (nCAC).

Αν θέλετε να βελτιώσετε τη διαδικασία απόκτησης πελατών, από τη δημιουργία leads μέχρι το τελικό κλείσιμο, η δωρεάν μας ανάλυση θα σας δείξει πού χάνεται η απόδοση και πώς να τη βελτιώσετε. Συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιο και λάβετε ένα εξατομικευμένο action plan για κάθε στάδιο του Customer Acquisition Funnel της επιχείρησής σας.

Δωρεάν Ανάλυση Στρατηγικής

Newsletter

Λάβετε δωρεάν συμβουλές  μάρκετινγκ κάθε εβδομάδα!

Σας ευχαριστούμε πολύ για την εγγραφή!<br>Ελέγξτε το email σας για το πρώτο μας μήνυμα.